21 March 2024, Thursday
2193
02:40
Dia nakal tau?” kata cikgu Syam. tanya cikgu Lin saye memberanikan katri saye ” Akak nak mankat ke? malam tadi I date dengan abg Man sebelah rumah I tu… Dalam posisi yang sama, aku gerudi macam tadi selama lagi 20 minit sampai dia klimaks daripada bontot dia lepas tu terus pancut dalam bontot dia. Takkanlah tergamak dia mempamirkan diri kepada kalayak ramai. Aku ni bukanlah pelajar yang bermasalah tapi tak jugak baik sangat, biasa-biasa jer.
Tags: Malay Porn, Melayu Sex, Cipap, Batang Besar

comment

No comments yet. write a comment!

Leave a message

yoga classes bogel isteri melancap dalam kain batik ajai nurul adik dengan kakak gambar gemuk malay asian kakak puki tembam